středa 12. října 2011

Lucinka ... našéééé :ODDDD




No tak naskakuju podruhý no....
nějak mě do toho vlezl nástup do nemocnice, když jsme bojovala s krabicema, tak se mi poplašil tlak a nechtěl klesnout. U Marušky jsme to měla mesíc apůl před porodem, teď holt až ve finále. Pro nedostatek místa - 6 těhulí na 4 postele a plný oodělení dětí vyvolal primář dle jeho slov "nadpřirozenej porod" prý je napřirozenej proto, že to rozšťouchal on . A byla to reakce na mou poznámku , že zlatej přirozenej porod. Tenhe mě stál 28hodin kontrakcí z kterých nic nebylo , pak krátká pauza ve které příšlo namožené tělo k sobě a pak jedna dlouhá neustávající 3,5hodinová kontrakce takřka bez možnosti nádechu. Ale šak víte, že oni za to stojej. Takže vyštvaná z pelíšku na 38tt
Jméno Lucinka rozseknuto mezi dveřma na příjmu, nakonec mi prošla moje varianta a já podotýkám že Lucie vyhrála také proto, že znám 4 úžasný, statečný, veselý Lucie (Lucka 73, Lasconka, Luslík a Lucka Vobejdová. Druhá varianta byla Kateřina po prababičce, to znám zas moooc dobrejch fotografek .o)))
a kluk měl štěstí, páč by měl narozeniny i svátek u sebe , Václav je můj letitej favorit
29.9.2011
čas 11.47 ...po tátovi, chtěla stihnout oběd
váha 3800g já hoolt umím ty zaoktouhlený děti (Maruška 4000g)
a míra klasika 50cm
Ten den první holka a že tech dětí bylo , moje první slova "ahoj lásko" a milovat tě budu do posledního dechu .....

14 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Je úžasná! A ty taky :-). Porodit 4800g (snad to není překlep!!!), to muselo stát hodně sil... Ale ona ti to vynahradí. Hodně lásky do života přeji Lucince.

Iva řekl(a)...

Jméno jsi vybrala nádherný, taky už mám jednu 9 let doma a dělá mi jen samou radost. Takže gratuluji a přeji jen to nejlepší.

Johyy řekl(a)...

Za nás - ať je Lucinka zdravá, veselá holčička a dělá vám jen radost.
Ty fotky jsou tak něžný a krásný. Dojala mě ta druhá. Přeju vám jen to dobré.
Nika

Marci řekl(a)...

Moc gratuluji ke krásné holčičce.Děti jsou štěstí...,ať krásně roste a už žádné pauzy v blogu..:)

JaninkaD řekl(a)...

Je nádherná!

Anonymní řekl(a)...

Barbarko, malá je krásná a Maruška bude určitě pyšná sestřička. Přeji tvojí rodině jen to dobré. Et

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Díky, Gábi je to překlep, už je opravenej. No jo, ve čtvrt na jednu se skřítkem na ruce :)
a díky všem

Amelie řekl(a)...

veliká gratulace ke krásné holčičce.

Unknown řekl(a)...

Barbarko gratuluju k Lucince.
Kousek je to krásný :o).

Taky doma jednu treperendu tohoto jména mám.

Lucinko vítej mezi námi.Přeji Ti do života hodně štěstí,Božiho požehnání a ochrany.

Kopretina řekl(a)...

Barbarko, taky gratuluju. Úžasný fotky, je krásná. A Lucinku bychom také měli, ale holt je to Kubík:-).

J.

Handy řekl(a)...

Teda, to je krásná princezna!!!! OBROVSKÁ GRATULACE!!!!!! Ať vám jen a jen svítí sluníčko radosti a pohody!!!!

Andrea řekl(a)...

Gratulace velká,ještě jednou!

Mija řekl(a)...

Barbarko je vidět jak jsem nestíhala nakukovat a tady taková krása. Gratuluji statečné mamině, samou radost přeji!!

Lucie řekl(a)...

Liduško moc gratuluju ke krásné holčičce a přeji nejen jí, ale všem hodně zdravíčka a hlavně rodinné pohody, tu si zasloužíte nejvíc!!!!! Lucie