úterý 15. dubna 2008

15.4.2008 Dojížděčka


Tak jsem umíchala perník, měla jsem na něj děsnou chuť a musíme péct s Maruškou, všechno musí vidět a alespoň zatím nedělá neplechu. Jenže když už bylo v trobě sundala jsem ji a šla jsem ji chytat oběd, ona si piřitlačila sama židli k lince a vlezle do dřezu a jala se dojíždět a jako správná projektantka jsem nezachraňovala, však se dítě převlíkne, ale fotila. A to jsem myslela že tahle bude jediná....

.. jenže ona to vzala důkladněji. No bylo to pak na sprchu, ale po předchozích zkušenostech z karmou skoro studenou, pro jistotu. Ale Maruška je otužilá kachna a tak ani nedutla, těsto měla i ve vlasech, to by do večera jaksi nevydrželo :o)))) a žínka nestačila :o)))

8 komentářů:

katcha řekl(a)...

paráda,je vidětže u vaření přemýšlí hlavou a rozhodně k tomu potřebuje koncentraci,je šikulka.....ty taky

Ro řekl(a)...

nádhera, Marušce závidím, těsto na perník je velmi mňam, ale hlavu jsem si do mísy ponořit netroufala :-)))
Chválím paparazziho, dítě se převleče, ale okamžik uteče.

klarissa řekl(a)...

....dost dobrý.... :o)

Ratu řekl(a)...

haha, to je osobitý způsob lízingu:-)

Lucka73 řekl(a)...

No, ottok je BOMBÁÁÁÁÁ!!!! Krásnej moment - a Ro má pravdu - okamžik neuteče - ae tobě už ne - máte památku na celej život!!!

Mony řekl(a)...

Jak tak koukám máš foťák fakt vždy po ruce ;-)...jinak hlavně, že chutná.

M-Kocurek řekl(a)...

Maruška je číslo!!! :o))) Hlavně, že chutnalo!

dib řekl(a)...

paráda!! krásné momentky a maruška je prostě dokonalá :-)