sobota 5. dubna 2008

5.4.2008 Podběl a sedmikráska


Dnes jsme šli s Maruškou sbírat podběl, na našem poli byl nádherný plácek. Mysla jsem že to půjde skvěle, tasila jsem hned foťak, než to oškubem a Maruška způsobně zadřepla, trhala a házela do mísy. vydrželo to na 2 fotky, pak už jen vysýpala. Pak ji to přestalo bavit, že ji beru tu mísu tak odešla přes pole k baráku asi 150metrů a nechala si tam otevřít branku vopice. Jsem ji nechala, viděla jsem na ní u baráku byli ti ostatní a kam zapadnout nebylo takže zdráva došla, když se mnou nechtěla být, holt se nám už rýsuje osobnost u dcerky :o))))

No už mě volali ke stolu ať už jdu a já nemohla zařvat že už jdu, neb hlas mě ještě nefunguje. Tak jsem po 3 zavolaní nabrala neklidu. Navíc potom co mi P. v bazénu namočil objektiv tak mě blbě ostří makro, asi potřebuje došistit, jenže je to pidi dírka a jen doufám že to bude jen tím. V tom honění jsem si nevšimla že jsem nedoškubla jedno stéblo co to ruší a hlavně není zaostřeno, ale miluju tohle místo kde jsou bílo červený ohromný sedmikrásky, tak jsem prostě tuhle musela dát :o))))

13 komentářů:

ENIQUE řekl(a)...

Krásná fotky marušky ,ale ta sedmikráska se ti povedla snad ještě líp

Dadouch řekl(a)...

Maruška je vážně super :o))) A sedmikráska nemá chybu :o))

Sarah řekl(a)...

Překrásná sedmikráska. Jsi šikulka.

Jill řekl(a)...

Ta sedmikráska je moc hezká a holčička je šikulka.

Gabiks řekl(a)...

Krásný ... :-)

katcha řekl(a)...

sedmikráska naprosto profesionální,něco zařídila příroda,zbytek ty,moc povedené od obou

klarissa řekl(a)...

...obě jsou bezvadný...

Anonymní řekl(a)...

Krásné makro, holčička šikulka
Heryb

dib řekl(a)...

sedmikráska je krásná!! aj se stéblem.. hm, růžovou jsem tu snad ještě neviděla..
a liduš, na co podběl? normálně na sušení na čaj? nebo nějaká specialita?

Pavlína Peroutková řekl(a)...

sedmikráska je suprovní a Maruška sbírající se mi líbí taky moc, je to správně zachycený okamžik..

čiřikaví řekl(a)...

moc se ti to povedlo - sedmikráska je opravdu 7mi krásná :)

M-Kocurek řekl(a)...

Nádherná sedmikráska! :o) A nádherná dcerka!

Lucka73 řekl(a)...

obě jsou parádní - jen mi mrzí, že jsem nebyla první, kdo to napsal....