sobota 26. dubna 2008

26.4.2008 Pracovní sobota

Jako tradičně pracovní sobota v Ohavči, sluníčko už ohřívá půdu. Mám za ten den 440fotek. Fotila jsem Marušku v pampeliškách, s věnečkem na hlavě, nakvetlé třešně...tak prostě alespoň 3 když nezvládnu vybrat jednu.

Než jsme dorazili měla babička napečenou mísu vdolků, mísu rohlíků (samo domácích mňáááám) a tác kobližek usmažených. Abychom při samé práci se měli čím občerstvit, hlavně Maruška, ta poprvé "okopávala" tak aby nabrala síly na další mávaní motyčkou. Však až bude mít rozum, nebude chtét ten plevel ani vidět.

Maruška tak aktivně okopávala,až byla všude pod nohama, tak nas poslali na procházku, šli jsme dolů k rybníku, skončili na pokecu, u soudedů se zrovna oralo... prý možná naposled, nejsou síly, tenhle obrázek mi bude chybět, a hoooodně.

A tady alespoň něco z těch pampeliškových... odhozený věneček...

11 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Tak "oráč" nemá chybu!! Asi bych ho stáhla do sepie a nebo čb - páč pak by nikdo nevěděl, z jaký doby ta fotka je - takhle ten zelenej domeček krapet napovídá moderně - ale jinak - jak ze starý doby - krása!!! (ale dřina nekonečná....)

Lesana řekl(a)...

Jj, taky jsem přišla pochválit oráče, líbí se mi.

Celenka řekl(a)...

Tak jsem ti sem zas konečně nakoukla a je vážně na co koukat. Oráč je naprosto dokonalej, moc se mi líbí. Z těch dobrot se mi sbíhaj sliny a pampeliškovej věnec je taky krásnej! Líbí se mi u tebe!

ajka75 řekl(a)...

Z fotky orac citit krasnu nostalgiu......

Mony řekl(a)...

Vdolky ...bych si dala hnedka a koníček super..u nás byl taky

Jill řekl(a)...

Ten kůň s pluhem fakt nemá chybu. Fotka má atmosféru.

M-Kocurek řekl(a)...

Na vdolečky se mi sbíhají sliny... a oráč je suprovej!

Gabiks řekl(a)...

Moc krásný fotky. Oráč je jako z filmu pro pamětníky a vdolky jako od Dobromily :)

Sarah řekl(a)...

Oráč je opravdu skvělej, ale ty vdolky, to je přímo osobní útok! :-)Úplně je cejtím vonět.

Michaela K. řekl(a)...

ta konska je naprosto uzasna!!!!

dib řekl(a)...

oráč je fantastický!