středa 3. června 2009

3.6.2009 Dvě dračice

Marušce už je dobře, čert ví proč včera tak neplotovala, ráno řádila jak ďas. Ani nevím jak uteklo dopoledne, jen vím že jsem pořád chodila a uklízela bordel po Marušce :o))))) Ven jsem ještě moc nechtěla kvůli včerejším horečkám. K obědu snědla 2 brambory víc nechtěla. Pak nastal boj s uspáváním, učím ji teď v postýlce v poledne a to je výmluv proč nemůže spát. Dokonce byla tak šikovná, že zlila zeď kakaem co jsem ji dala dopit od dopoledne a to ho měla ve flašce s dudlíkem. Spala tak 2 hodinky a probudila s vystrčeným pupíkem a já tu tak 15-20 minut bojovala s uječeným dítětem jež nereagovalo na nic, jen vypadalo jak moje hodná Maruška. jinak je to zlatíčko. Pak jsme šli na kafčo k Jindrovi, holky se zas vyřádily , jsou to super kámošky, no ale co se od sebe učej…. Papulka mi v nestřežený okamžik ukradla použitý papírový kapesník a sežrala ho. Maruška následně na to uloupila prázdný obal po kapesníčkách a pořád si ho strkala do pusy a řechtala se, když jsem jí ho chtěla vzít. prostě opice. Taky na chvíli zmizela, no jak za sebou lítaj holky po bytě a pak přišla se slovy „sem se nabumbala“.. měla mokrou ruku a pak jsme zjistili že voda z Ťapulíňiny misky je rozlitá na zemi…. ta dvě uhlídat to je nadlickej úkon. Pak jsme šli na podvečerní prochajdu spojenou s nákupem podmáslí na sálát. Maruška zas natrhala trávu a podělila nás. Stále nevyprchala úžasná nálada z víkendu, neb mi okamžitě naběhly do hlavy prstýnky z trávy z písničky „Menuet“ a broukám si je ještě teď. Ale s kytarou to bylo lepší :o))))


Zase jedno makro z Kauflandu….


Chystala jsem vodu a spaní a koukám co dělá Maruška a ona si vytáhla ze skříňky krabičku s většíma spoďárama, co má až povyroste a navlíkala si je na hlavu. Když jsem ji nestihla nafotit tak si je poctivě oblíkla znova a to několikrát. Ve chvíli tyhle fotky mi povídala „eště nejsem pipavená“ :o)))) jsou to nápady K večeri snědla 2 lžíce jahod s jogurtem, to ditě byllo dnes živo jen ze vzduchu….. prostě nechtěla hamat.



0 komentářů: