pondělí 17. srpna 2009

17.8.2009 zrnka na chlebíček

Ani nevím jak jsme přežila den, ještě že Marušky byla zrovna hodná holčička, pro bolest hlavy jsme ani neviděla. Fotky jsou až z odpoledne, kdy se dalo už tak nějak fungovat. Jeli jsme s mamčou do Ohavče, kde jsme akorát pozalívaly kytky po včerejším pařáku. Dali si kafčo na dvorku, zalili kytky a jeli zas domů. Byl tam strejda Pepík, musel jet pro Bena, jehož jsme potkali na půl cesty mezi Ohavčí a Holínskou pětkou. K nám by asi nenastoupil, sice nás zná,ale je to už dědeček hluchej. Zrovna sekali za barákem obilí. Připomělo mi to starý časy.. tehdy teda jezdily kombajny jen červený a modrý :o) Tak moc mi to připomíná. Maruška mám potom celou cesto domů vykládala co se peče z mouky. vysvětlovali jsme jí, co dělá kombajn. Nazpátek jsme se stavili u našich taťkovi se už stejskalo …..mamča mě dala kus chleba a odlila štávu (to jsem nutně potřebovala koupit, tak jsme pro to chtěla jet ) jen aby si nás ještě užila a taťka s babičkou taky. No taťka kdyby nebyl jak beran, mohl si Marušku užívat o pouti, či dnes, když jsme byli v Ohavči jen na chvilku. Projeli jsme fotky na televizi, Maruška na dotaz co jsi včera viděla jako první jásala „dinosauři „ :o)))) Ale pak podle fotek líčila zvířátko po zvířátku každé s obr nadšením.








2 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Nádherný fotky!!! Hlavně ty kytičky!!!!

Jeje řekl(a)...

Paradni fotky ze zni!
A super kyticky! :)