neděle 15. srpna 2010

15.8.2010 Malý večerní relax u mořátka.....:oD
















Brzo ráno vyrazil Jindra na ryby. Já chtěla makat ,a ale byla jsem KO. Tak jsme zfoukla u dopolední kávy aspoň scrapbookové resty.Můj absťák po scrapu se s výrobou kalendářů fest rozjel :oDDD Po obědě dáchli s Maruškou a zas něco šolichali. Těch krabic je nekonečno i když je o něco místa zas víc, pořád nevím kam to dám. Před 18h večerní jsem se u věšení prádla málem upekla. Jakej byl venku hic. Řekla jsme dost. Chci to dotáhnout do finále, jenže Marušce to těžko vysvětlím, že v týdnu se jí co se týče vycházek věnují víc než my o víkendu. Tak jsme prostě se vším praštili a jeli na Jinolice. Stihli jsme se tam i vykoupat, bylo teplíčko. Akorát Ťapina vyváděla,chtěla taky do vody, tak si to Jindra neužil,. Ani klidu, držel běsnícího psa co si nenechá nic vysvětlit.. Došli na hřiště. Maruška mi ještě druhý den vyčítala, že jsme ji nepovozila na lodičce. Ale už tam dávno nikdo nebyl a já si to s ní sama na loďku neprubnu. Jindra po špatných zážitcích vody bojí, ten s námi nepůjde . Tak jsme aspoň Marušce zaplatila trampolínu. Tak si poskákala a frčeli jsme domů. Jindra si ještě došel najít klíče, co tam stihnul ztratit na trávě a já se vrátila pro batoh jež jsme nechala u hřiště. Sice jen rezervní oblečení a pití, ale škoda ho. No my dva se někdy fakt doplňujem…Udělala jsme véču a bylo zas kdoví kolik. Maruška zas brečela, že Jindra odjíždí, šel ráno do práce.

0 komentářů: