sobota 21. srpna 2010

21.8.2010 pracovní sobota








Dopoledne jsme vařili. Maruška mi pomáhala, dělali jsme švestkový knedlíky a franfurkskou polívku. Jindra šel dovrtat poličky ,no bylo to trochu pracnější, musel vrátit přístroj na měření kudy vede elektrika vzhledem k tomu jak podivně je tu vedená našišato, tak v 10když šel vrtat, tak si šel koupit přístroj svůj, abychom zas nemuseli sekat :oP . Takže poslední poličku ze dvou jsme přivrtávali po obědě, kdy jsme zjistili , že každej mluvíme o jiném vrtáku , že ten zničenej je od jeho táty a ten od mýho je funkční. Nějak se nám ti tátové pletli , až jsme z toho měli zdržení nemalé. Hlavně že visej. Bára byla tak zlatá, že mám přivezla košík hub, všude jich rostou kvanta , jenže teď prstě nemám čas courat po lese ač to miluju a pak půl dne čistit. Jindra pak jel hrát na svatbu a my šli s Maruškou stěhovat. Nosili jsme spoustu krabic a večer je rovnali do nově nabytých míst. Aby se holky proběhali , dala jsem se do komory. Půl věcí jsem vyházela, krabice v nichž bylo kuchyňské nářadí , jež se mi nevešlo do kuchyně byly plesnivý a rozpadlý. Cukr co byl na spodní polici za zimu zvlhnul a dokonce kus zkapalněl. Byla jsem v komoře asi před měsícem a půl, když jsem přišla teď tak jsme prošla hustou pavučinou přes celý dveře. Maruška si zatím za dveřmi hrála na našem dvorku jež jsme ani nestihli využít, co tam sami …teď je tam nějaká nová paní s malou holčičkou , tak si holky vyhrály. Nejvíc je bavil mnou vyřazenej cedník a stará plechová vana s vodou. Tak se aspoň při práci vyvětrala Maruška i Ťapina. Já pak do noci rovnala obsah krabic na nově nabyté prostory . Už se blížíme do finále…

0 komentářů: