čtvrtek 26. srpna 2010

26.8.2010 Narozeniny....









Dnes má mamča narozeniny, po ceste z práce se stavuju v Tescu. Chtěla jsem maličkou kulatou kytičku z jednoho drobného karafiátu Marušce do ručky. Dáreček už mám, jen aby měla Maruška s čím přát, protože já koupila kytku za stovku rostlou. Paní nepochopila, Místo bobka mi udělala z větší kytky jen malou a nacpala tam tolik roští zelenýho, že za jeden drobnej karafiát (18kč) s něčím jsem platila přes 70korun.Jenže já se neumím dohadovat, vůbec ve stádiu, když jdu utahaná z práce. Moc utahaná. Nebyla jsme schopná ani říct, že jsme to chtěla jinak, myslím že bych to těžko vysvětlovala, a neměa Jemeny to sílu a tak jsme zaplatila a šla. Odpoledne když jsme se trochu zmátožila, tak jsem byla sama na sebe naštvaná :O( Maruška s mamčou už na mě čekali na stráňce pod Penny. Maruška mi letěla skočit do náruče, vždycky se strašně těší, když přijdu z práce.Dala jsme ji kytičku a ona zas letěla nazpátek přát babičce.

Cestou k Jindrovi jsme zajeli na nákup. Mamča potřeboval mlíko jež je těžký, tak jsme ji vzali všechno. Myslela jsem že přijeme v podvečer dřív abychom si s oslavenkyní jednou dali kafčo v klidu a pohodě, když je sváteční den, ale Jindrovi se nechtělo.

Koupila jsem po cestě v Penny 2 bambusouvý velký krabice, jedna za 150 a narovnala do nich ten „členitej terén „ u počítače. Víte jak to vypadá u PC a když je v jediný místnosti a ne v pracovním kutlochu. Teď to tu vypadá trochu esteticky.

Sice jsem jeli dřív ,ale kvůli nákupu. Ještě jsme měla koupit 2 balíky vody našim, zase jinde. Ještě jsme došli do Sportisima asi tak 10minut před zavíjačkou. Na netu totiž mají u nich super nepromokavé boty za půlku ,ale v krámě je neměli. Než jsem se otočila , tak Maruška už nesla k pokladně bílé brusle na led. Protože kolečkový lajny v tak malý velikosti neměli. Mě z toho Jindry picne :o) je zlatej .Ale v zimě ven stejně nepůjde, páč je pořád zmrzlej, tak na co nový brusle na jedno vzití. Však bude něco jiného užitečnějšího.

Fotka zase nouzovka. Řekla jsme Marušce kuk a ono to na tý fotce je, i když je to šumák. K tomu pár pokusů o vylepšení nouzovky z vany.

0 komentářů: