neděle 20. února 2011

20.2.2011 konec nočních










1113

Už aby bylo teplo. Ty neděle zalezlí doma mě nebaví. Je volno a dalo by se dělat takových věcí. Jenže venku v zimě nechceme vydráždit právě přešlé nachlazení ,aby se zas nevrátilo. A tak většinou nikam nejdem. K našim jedem o hodně dřív, Jindrův soused vyhlásil domovní schůzi stylem , za hodinu je. Já o víkendu aspoň nejsem tak unavená, ale průběžně je mi zle pořád. Ale tentokrát to za to stojí. Teď dokud budu chodit do práce, tak budu mít pořád ranní. Takže se koná naše oblíbené večerní společné koupání. Jelikož nemám za neděli pořádnou fotku, beru foťák do vany . Maruščiny zvlhlé kudrny jsou ještě víc k sežrání a nadšeně sama pozuje s medvídkem, s kterým si každý pobyt ve vaně povídáme. Maruška s ním tak úžasně komunikuje, že když bez ní visí na šňůře, tak se mi chce skoro brečet, protože mi připadá mrtvý. U hraček prostě nezáleží na jejich ceně, ale na jejich duši.

0 komentářů: