sobota 12. března 2011

12.3.2011 Jupijou


1133

Sobota a plavání. Maruška ráno pronesla, že bude mít miminko až bude velká, že bude moje a ona bude mluvit anglicky. Tak nevím co má v plánu :DDDD

Plavání bylo bájo, poprvé děti byly ve velkém hlubokém bázenu samy .3Krát ho museli přeplavat , jen s páskem a deskou. Maruška tam skákala jak žába, skokem do do vody přeskočila skoro 2 plavecký dráhy. No měla utrum, ona v hlubokým někdy lenoší nechává se vozit na koni :oDDD. Pak jsme se stavili na nákupu, Já udělala dezertík jahodovo, šlehačko jogurtový na odpoledne . Odpoledne přišli na kafčo naši, Maruška byla nadšená, vše ukazovala a na stůl by snesla první poslední. Z ní bude jednou super hostitelka. Zle mi začlo. být až v podvečer, tak jsme stihal jednou vzít úklid zas z gruntu.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

No já obdivuji, jaky ty vyvařuješ dobroty, já jsem hrozná, mě to tak nebaví..nemám na to fantazii.