úterý 29. března 2011

29.3.2011 výherkyně






1150

Maruška mi ráno hlásí "Maminko už jsem vyčůraná, můžeš jít blinkat "

Dnes jdeme k našim přes město, máme vždy víc času. Mamča přichází od babičky z nemocnice až po čtvrté hodině. Stavujeme se na poště. Kupuju los za 10kč a maruška ho nadšeně stírá a vyhrává 20kč. Pak volá mamča, jde dřív a tak jsme se sešli na poště. Bylo ji však zle a tak šla čekat na lavičku, protože jsme museli pozdravit jen Evu u stánku se zeleninou, kde prodává. Maruška ji přinesla sedmikrásku a tak za ní dostala banán, tak bylo blbé utíkat hned. Mamča však čekala na Husovce. Tak jsme šli za chvilinku . Já ji však nikde neviděla tak jsem šla volat. Než jsem se jednou větou domluvila kde sedí tak Maruška už držela v ruce zmrzlinu a vraceli ji drobné. Za chvíli mě nebude potřebovat. No vyhrála dvacku, tak ji šla hned rozfofrovat :DDDD jelikož si mamča potřebovala nutně lehnout tak jsme ještě pádili ven na hřiště. Po vaření dom.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Neztratí se, holka:-)