neděle 6. března 2011

Skoro vše mám připravené v počítači, textiky i fotky , ale když urvu čas , tak zas odpadnu s Maruškou nebo se vzbouří něco úplně jiného. Ale přide čas, kdy zas budu dohazovat pravidelně :o)
díky za přízeň ani já se nevzdám :)

dohazuju dle času a u přispěvků rovnám datumy, takže na blogu břibývá, jen je třeba zarolovat :)

4 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Liduš,trpělivě si počkám.Moc moc se těším.

czarka řekl(a)...

Chybíš nám, Liduš:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Barbarko, tvůj blog se moc fajn čte. Moc se těším , že hodláš pokračovat. Je pěkné číst, že se někomu daří líp a líp. Začala jsem číst tak před dvěma roky a přesto že jsi to neměla jednoduché, moc pěkně píšeš o Marušce. Já tedy s dětmi tak velkou trpělivost nemám. Tvoje děti budou vzpomínat na moc krásné dětství. Přeji Ti ať se Tobě a Marušce splní Vaše přání a příští Vánoce jsou ještě veselejší.Miluška

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Vy jste mě tááák potěšíla děvčata :o)