pondělí 1. listopadu 2010

1.11.2010 fotoodpoledne






Jindra má prohozenou směnu protože jim cosi hoří a tak má ranní od rána do kdoví kdy. Takže společné odvádění do školky se nekoná. Tak jsme šli s Maruškou ráno samy , já něco pofackovala , zalehla a po školce jsme měli sraz s jednou paní a její maličkou dcerou. Chtěla s ní vyfotit v parku, Našla si mě sama, asi věčně s tím foťákem v ruce začínám být podezdřelá :DDDD U Marušky se projevila žárlivost a v tu ránu chtěla fotit taky. Dokonce parádně pozovala a hulákala „maminko vyfoť mě“ jelikož byli obě na různé straně a já si nechtěla urazit svůj každodenní model, měla jsme co dělat. Nakonec má paní fotky i s Maruškou, protože vlastně chtěly obě :ODDDDD

No a fotka první. Maruška žárlivec , jež normálně lovim se takhle opřela a povídá „Maminko vyfoť mě“ :oD

1003

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

:-)))