pátek 26. listopadu 2010

26.11.2010 trochu vánoční atmošky....














Dnes dopoledne jsme vařili oběd a já pekla 5 korpusů na dort, na ten oficiální.Ač mělo být odpoledne rozsvěcení stromečku museli jsme jít na chvíli lehnout , já byla dead po včerejším deficitu a Maruška taky byla zralá. Nikde na plakátech nebyla přesná hodina rozsvěcení , mluvilo se o páté . My na náměsti doťapali v půl páté a stromek už svítil.:O( no holt jsme měli náročnej program no,tak jsme aspoň pochodili s lampionem jako ostatní děti, šly se podívat na draka. Musela jsem se smát. Jak byl drak nasvícenej v noci , měl v očních jamkách velký stín a Maruška povídala „dneska je zlej“ :ODDDD Koupili jsme si ve městě tradičně mandarinky do kapsy na loupání po cestě, V pizerii jsme vzali jednu pizzu s sebou , protože od rána jsem byla nalítaná a včera jsme ji svátečně nedali ač to bylo v plánu udat kupon do pizza expes. Jenže Jindra koupil na oslavu Malibu , prý ho musíme ochutnat a tak jsem už pro pizzu nemohla zajet, tož byla dnes.Prostě jsme si tu dovolenou užila pracovně i relaxačně :o)


1028

0 komentářů: