středa 3. listopadu 2010

3.11.2010 Všední den sváteční


















Večer se zase na rychlo nahlásila milá návštěva , tak zas Maruška , zůstala doma. Já jsme však dnes měla termín na odmontování plynoměru ve starém bytě. Jelikož jsem byla úplně KO, a nemusela s Maruškou do školky tak jsem jela rovnou domů,busem z práce , docela mi to bodlo, páč jsem dnes nemohla ani chodit. Tam si na hodku a půl lehla, v 9hodin odevzdala plynoměr a pak pěšky přeběhla k našim, kde už čekala teta Helena a strejda Zoli. Tak jsme se užili, sice jsem asi sem tam koukala jak můra jak jsem byla nevyspalá ,ale byla jsem šťastná, že je vidím :o) Po jejich odjezdu jsme se ještě pokusila Marušku naládovat do listí, bylo nádherně byla vrstva žluťáků. Dokonce jsme ji obětovala svoji mikinu na ležení v něm, štípalo jí totiž do lýtek , jak šla tetu se strejdou vyprovodit jen v 3/4tákách. Nefungovalo nic. Byla jak torpédo. Hlavně že měla hlavu plnou sponek :o)))) ty jsem ji koupila dnes cestou k našim , když jsme si byla v kaufu pro něco k snídani. Hned je všechna jak říkala „vyklapala“ s její spotřebou věčně potřebujem nový. Někdo nám je totiž žere :oP. V podvečer jsem šla ještě na chvilku lehnout, ty rezervy ze včera mě dnes bodly :o)

1005

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tajy máme sponky furt v luftu...šárka ted říká zvonky:-)))