středa 28. října 2009

28.10.2009 patla

dnes je státní svátek, byly 2 možnosti co dělat, Původně je bylo v plánu skloubit, nakonec z toho nevylo nic. Od brzkých ranních hodin byl dolov rybníka Kníže, jenže jsem to v noci moc nenaspala, vlastně skoro nic . Důvodem bylo rozhodnutí pro a proti zda jet či nejen na plánovaný sraz, ani jedno v tu chvíli nevylo dobře, zasvěcení ví..a já tak hluboce zvažovala pro a proti, neb na každé volbě bylo prostě něco špatně a něco dobře. Pro bylo to, že až půjdu do práce že už se nikam nedostanem , neb dostat dovolenou byť jen na pátek je problém, že tam budou moc fajnový lidičky co už znám a jiný co chci poznat, že tam bude spousta dětí Maruška bude neskonale štastná, že se snad fotograficky něčemu přiučím, že je to kousek od rodné vesničky mé babičky a tak při jednom navštívím moje milované příbuzné. Proti byla finanční situace , neb nevím co bude v lednu šetřím každou korunu aby to v to lednu nějak vyšlo. Daleká cesta, pokud jedeme všichni 3 Maruška vzadu sedí poslušná a šťastná, jen se mnou jí to nebaví. Já se musím na cestu soustředit nemaje orientačního smyslu a tak u toho pohádky nestíhám vyprávět. To že bylo potřeba nutně pomoci mamče, neb jsme zjistili že s úpravami paneláku věčným couráním dělníků se do sklepa nastěhovala krysa a udělala tam řádnej brajgl a bylo to třeba uklidit. Že nepojede Jindra a nám se bude moc stýskat, nemůžu si pomoct, ale moc krásně a lehce jsme si zvykli na naše suprácky společný výlety. Že bych radši usmolený financ nechala na nějaký výlet kde můžeme být spolu.je to pitomý ale zabralo mi to většinu noci a pořád se mi to v tý hlavě přesýpalo. Když jsem měla dát večer vědět rozhodnutí. ,Takže ráno jsem byla jak praštěná pytlem a myslela jsem že Maruška vstávala dýl a ona při tom vstávala akorát, jen mé oči neschopné se po dvou skoro probdělých nocích se rozlepit viděly nějak blbě a bylo hotovo. Prostě jsme výlov stihnout mohli a díky mě ho prošvihli. Bylo cvičení a já radši nešla neb jsem si nebyla jistá, jestli bude když je svátek. Tak jsme si s Maruškou hráli doma. A na oběd jeli k našim, jak bylo domluvené, že tam dojdem po cvičení. Aspoň jsme se užili. Po obědě jsme uspávala Marušku, vím že jsem vyčkávala až bude pravidelně oddechovat. Nevím zda spala krátce a nebo prostě čekala až zaberu jí a že mi to tentokrát nedalo moc práce…

No probudila jsme se a výsledek vidíte…250g krém Dove vypatlaný na Marušce a na ložnicové stěně a to ve velké vrstvě. Jen to nemělo cenu fotit, stěna je bílá, nic by vidět nebylo, A kdyby bílá nebyla tak teď už ano :o))))) byla to rychocvaky, neb Maruška v pokusu opravit škody se pokoušela rušičky otřít kdekoliv, takže jsem jí honem odmastit. Odpoledne jsme pak šli zpět procházkou domů na a pobývali jako vždy a šťastně pohodově u Jindry.



1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

šikovná..jak ta naše:-)))