pátek 9. října 2009

9.10.2009 Krásný den ke zrození

Ráno jsme jeli na plavčo. Marušky milovaná činnost . Já myslela že ji sem tam lezou z plavek „prsa“ že zlobí ramínka a d na tý fotce koukám, že oni jí jsou už nějak malý.. Nějak nám ta plavkyně vyrostla :o)))) Pak jsme po plavču zaparkovali ve městě a já si došla na úřad pro dopis jež mě doma nezastihnul. V něm jsem zjistila prímovou zprávu že nájemní smlouva na byt prodloužena a hlavně mi snížili od ledna nájemné o 7kč na metr. Blednout závistí nemusíte, platím podle nových směrnic, dle kterých mám smlouvu víc jak zbytek města. Původní nájemné bylo stanovené ve výši , jež chtěli dát celému městu ale nějak to neprošlo, tak nám ho aspoň o chloupek snížili a já jsem šťastná jak blecha, že budu mít měsíčně 200kč dobru :o) Po návštěvě ouřadu jsme zajeli odvézt pytlík oříšků k Jindrovi ať mají co loupat u televize. Pozvali nás na kafčo. Maruška hnala div se nepřerazila a hlásila, že jde ke strejdovi , hned se ptala po Kapince, která se zrovna venčila. Když přišla, div ji láskou neumačkala. byla šťastná že ji vidí a že vidí strejdu . Dyť už se jí táák stejskalo, a kdyby jen jí že. No a pak naše dvojka Maruška a Ťapi předvedli co spolu dokážou žééé. Za chvíli nic nestálo na svém místě :o))))


Po cestě jsme ještě skočili na nákup, mamča naplánovala delší pobyt v Ohavči tak chtěla něco dokoupit . Uvařili jsme těstoviny a ohřáli guláš a polívku. Maruška je prostě celá naše, ona teda jí skoro všechno ale po guláši se zaprášilo , nebyl teda kvůli ní extra kořeněnej a ostrej, ale jinak poctivej tak jak má být. Však jsem na to hrdá, že pár chlapů mi řeklo, že umím guláš jak chlap. že ženský ho tak nějak neuměj, že na to nemají ty správný chuťový pohárky a postupy. Že ho dělají jinak. Tak já prý vyvracuju mýty :o)))))) Můj táta ten adoptovanej tehdy řekl, že guláš uměj jen chlapi a naše Lída :o))) Dávám dokumentační Marušku, zapatlanou od guláše.





Maruška nespala dlouho, vzbudila ji dřív myšlenka, že až se vyspinká že pojedeme za babičkami a kocourkem. Tak jsme jeli. Teta dnes chtěla postavit dva kompostéry jež koupili. Maruška to měla jako domeček. Ta ubrečená je neupravovaná absolutně. Já si z ní dělala legraci že ji tam necháme spát, když bude zlobit a ona to beruška vzala tak vážně jak jsme ani netušila a pak tak moc brečela , že tam chce peřinu, Nastěhovala si tam i motorku. Před odjezdem je v kompostéru pokoušela ubytovat kocoura. :o))))

Když jsem dojížděla domů tak mi přišla SMS že je Honzíkovi Kaňkovi a jeho Nikolce narodila malá Nikolka 18.49h , 3 380g a 48cm .

25 minut na to pípnul telefon a přišla další SMS že se Jéje narodila Jolanka. Jolísek má 2,90 a 48cm. Jak se akorát. Takže holčinky se narodili zhruba 25 minut po sobě , tak jak přišly po sobě sms :o)))) Oboum přejeme moc moc krásnej dlouhej život naplněnej, láskou štěstím a pohodou. Holky maj rozum, krásnej datum byl dneska :o))))



1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nádherné fotky a nádherné povídání k tobě chodím moc ráda