pondělí 5. října 2009

5.10.2009 Puzzle nebo housle

Ranní kafčo, aby zas Maruška měla novou zábavu koupila jsem ji k Jindrovi tohle puzzle za 30 kč, Neboť si s ním vyhraje a je tak levné, že nevadí když občas nějakou kostičku neuhlídáme před Ťapinkou :o) Maruška je jako tradičně ptala co to mám . Odpověděla jsme „pucle“ a ona se hned bránila „nemám housle“ .. „musíš mě koupit housle, budu hrát se stejdou“ :o))) Úplně jsme zapoměla v tom množství písmenek vylíčit jak jsme šli včera pro Ťapi, tak mi Maruška líčila , že jí musím koupit housle, že bude hrát se strejdou a já že budu hlídat Ťapulínu :o))))

Když se vyspala tak jsme to procházkou vzali na sídliště na kafčo. A pak zas domů.


Obyčejnej den bez výkyvů , aby by jeden nevěřil jak dokáže chybět kafíčko…

Večer jsme se ještě opřela do vaření a pečení abychom mohli dopoledne kafíčkovat. Za večer jsem zfoukla polívku, hovězí guláš a hruškový moučník. Nový recept ale fakt super truper.

2 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Liduš ta fotka s řetězem a pavučinou je moc krásná!!

Anonymní řekl(a)...

souhlasím plná atmosféry nádherná