čtvrtek 29. října 2009

29.10.2009 Kukačka s Kukačkou

Celé dopoledne u nás byla Romama se synem Pepou. Ty fotky co dávám jako první jsou úúplně o ničem,taková patla matla, prostě jen naprostý dokumentačky, protože tohle se nedalo nezaznamenenat a nevypsat. To stíhla Maruška ráno, než přišla Romana . Její milovaný koník Toník, s nímž každý večer usíná…nevím proč není hebkej plyšovej , velkej gumovej a Maruška ho musí mít v postýlce a musí být přikrytej. Zrovna včera v noci se ozval z polívky ohromný brek, bylo to ve 4 ráno a já musela vylízat do té zimy, né proto, že by Maruška chtěla napít, chtěla čurat, ale proto, že koníček Toníček, nebyl přikrytej. No a tohle mu nasadila podkovy, má teda jen 3 protože ještě 2 misky byly v špinavé v nádobí. Dostalo mě, jak mu to vycpala utěrkama a podobnýma hadříkama, aby mu ty hladké misky s hladkých nožek nepadaly :o))) Pak jsme si dali oběd a nahřívacího šlofíka. Pak hned vyrazili k Jindrovi jež akorát přišel , akorát jsem přišla na to, že musím ještě vběhnout do krámu, protože doma nemáme ani kousíšek pečiva . Mohla jsem Marušku nechat u Jindry, ona většinou taky spíš chce, ale tady v té samce mají ty malinké vozíčky pro děti a ty Maruška miluje , chodíme tam málo, protože je to tam předražené, ale jen když sem tam něco akutně chybí a tak jsme ji vzala sebou ať si užije. Když jsme přijeli do krámu, šla jsme první vylovit nanukáč do našeho ledového kafe, neboť neměli naš oblíbený a levný hledala jsem jinou variantu. Maruška hned zajela k chlaďáku a naložila si Pribiňáka , já pak šla vybírat pečivo, protože i zen chleba měli tak předraženej hodně moc a tak jsem hledala něco, co je za rozumnou cenu a stačí nám to jen na večeři a snídaní do zítra. Byla to poměrně, chvilka. Najednou koukám, Maruška má ve vozíku nanuka „Kukátko“ já jí ho nerada kupuju, za tu cenu má celý nanukáč, to by tak ani nevadilo, budiž no, když ho tak miluje, ale je neskutečně nabušenej barvivama, ta černá a jasně červená prostě nějakou tu chemii sežerou. Nevím jak na něj dosáhla, dodneška je mi to záhadou. Mrazák jí končí v úrovni hlavy a to vršku,žádný stupínek jako mají ve velkých obchodech kvůli ochraně proti narážení vozíků tam nemají, Já do toho mrazáku vyloženě zírala dobu a nenašla a to tam vidím, jí na to stačila chvilka a měla úlovek a ještě svůj neoblíbenějši. Pak chodila nadšeně hlásala „mám zmrzlinu, mám kukačku „ takhle ona říká kukátku. Taky si ho pak náležitě vychutnala. U pásu to všechno vyrovnala na něj, no objevila se tam ještě jakási paštika . Živě debatovala s jednou paní a ta jí povídala, že z ní bude mit manžel radost, že nakupovat bude umět :o)))))







0 komentářů: