neděle 13. června 2010

13.6.2010 Na viděnou Saleme












Ráno mě vzbudila Maruška jak strašidlo, no šla spát nemytá a neodmalovaná jak odpadla no :o)))) a mě příííšerně bolela hlava. A to jsem měla 2 bavoráky, jednoho tak v 9 večer a druhého tak v 1 ráno. Kdybych chlastala, tak si řeknu mám to za to, ale tohle bylo nepravedlivýýýý :oP A párky s snídani mu teda tělo nebralo .Bylo tam tolik dětí, že byly pořád někde byli a vzájemně se o sebe staraly a tak jsme vzala Paralen a šla se vzpamatovat. Páč beru prášky ve stavu nouze tak zabral za půl hoďky a já zas fungovala. Pobalila jsem a před obědem byla ještě bojovka , děti hledaly poklad a byla legrace. Strejda Laďa se obětoval jako terč na šišky a všichni najednou nevěděli kolik jsou 3 šišky , bylo jich nějak víc :o)))) Poklad našly a byli spokojený .

Byli jsme platit pobyt a vzdušné . Maruška kručela, že tu chce ještě zůstat. Jindra jí řekl, že si musí připlatit. Ona kočička hned poprosila strejdu o peníze a přišla je dát Celence. Ale s takovým výrazem v očích, že mě to skoro rozbrečelo. By jste jí dali poslední korunu jakej měla výraz. Zlatíčko a vůbec se jí nedivím…..že chtěla zůstat.

A šup na oběd, párky od snídaně byli v polívce. Maruška nejedna lani řízek, kterej má tak ráda. Dorazila se melounem jež byl v pokladu, byla si pro 3 kousky a cestou domů jsme 5 krát čůrali :o)))) Před obědemně dostal nápad Siťi jak vyznačit prostor, do kterého se má vejít naše skupinka na focení a pohled na Gabiks byl taky úžasnej. Probíhalo to stylem, dva kroky sem, a jeden tam, teď hoď na zem křupku , rozšlápni ji , teď jdi na druhou stranu, stop, hoď na na zem křupku , rozšlápni ji. A prostor byl vymezen báječně a s vtipem. Po obědě Siťa zase znova namaloval některé děti. Třeba naše Maruška bylo od hltání melouna rozteklá takřka zcela. Spáchali jsme důležitou společnou fotku. Jen škoda že se nedělala včera, chyběl jeden článek a to Petja 24. A pak jsme se rozprchli. My odjížděli jako poslední., ještě jsme Marušku fotila v houbě co byla u hlavního vjezdu. Veřejně se přiznávám, že jsme měla vlhký oči,když jsme odjížděli. Den kdy vznikl Salem bych chtěla mít napsaný v kalendáři, je to snad stejně důležitý jak narozeniny. Jen vím že je to cca 2 roky kdy se toho společenstvo CT týmu okolo PST desings dalo do kupy. Díky netu jsme průběžně celé dny spolu , víme jak nám vyrůstaj a co vyváděj naše děti a taťkové možná líp než kdejaká tetička. A od prvního srazu loni v Hodkově se známe už úplně všichni na živo, ač nám ten víkend propršel, byl nejfajnovější z celého roku. Díky Salemu bych dokázala být bez netu,ale bez Skype neeee. Jsem závislá na Salemu, díky němu jsme zjistila. Že internet není zas až tak anonymní jak se říká. Lidí, kterí mají společné koníčky se dokáží sejít ač jsou z celé republiky a zjistit jak jsou báječní i naživo a už při odjezdu si už chybět. Když se řekne Salem, vybaví se mi báječné přátelství a skupina lidí jež když může tak pomůže, ať to jsou jednotliví človíčci z nás všech a mezi námi a nebo třeba Zrnka.Když se řekne Salem, roztluče se mi srdce a zvlhnou oči. Salem je součást mého života. Salem….

Přejeli jsme k tetičce, dali si kávu,rozloučili se a frčeli domů. Jindra byl tak hodnej že mi zastavil v Chrudimi u úžasného pole máků. Měla jsem posledních 40fotek, protože jsme si v té ponoční únavě zapěměla přepálit druhou kartu. Byla jsem přesvědčená že je to hotové a nebylo. Takže jsme měla posledních pár fotek, chviličku času , než Jindra nakoupí v Tescu pro tátu pečivo, bylo mě zle ,ale tohle úúúúžasný pole jsme musel cvaknout. Maruška by byla lepší v civilu a né jak číča jenže ona to musela ukázat babičce :o) nooooo Dojeli jsme v pohodě, já cestu skoro prospala, bylo mě pořád podivně zle. Maruška jen co přišla domů, vzala si židli a začala brakovat ledničku . Nechtěla ani ohřát polívku jež mě pro nás dala mamča k večeři. Prostě čapla první misku tvarohu a nechtěla se jí pustit a cpala se tvarohem bez příchutě, jen bílým…. Tak dobře nám vařil kuchař :o)))))

Úplně se mi vybavila věta jež děti opakovaly po nejmenované paní, když přišly z obchůzky na které svolávaly k snídani.Vcházeli do jídelny se slovy, že maminka vzkazuje, že sena to má kuchař vy….ale byl vtipnej, do okýnka se vracely haldy jídla a on se ptal, jestli někdo nechce přidat :oDDDDD


Hrubý výběr fotek bez úprav a hlavně dokumentačních TADY

0 komentářů: