sobota 19. června 2010

19.6.2010 čerešničky čerešně...




















Sobota a já k obědu dělala válečnou roládu. Měla jsme v mrazáku jeden plát na roládu u kterého jsem si pamatovala, že v něm byl trochu díra , to kuře bylo hodně hubený a mělo málo masa u hřbetu a tak se mi ten plát úplně nepoved. Po rozmražení jsem zjistila, že je to horší než jsem čekala , pohyb a přesun udělaly své a plát byl jak řešeto. Naplnit a do tvaru rolády se mi to nakonec povedlo dostat, ale drátovala jsem to jak chirurg vojáka na válečném poli. Po obědě jsme šli stěhovat,oproti standartu se nám toho povedlo fakt dost. Pořád se divím, kolik věcí člověk k životu potřebuje, kolik maličkostí je pro vzpomínky a kam já to do toho zařízenýho bytu narovnám. Odpoledne nás na skok navštívila Barunka s Terezkou .

V podvečer jsme byli v Ohavči pro babičky, otamtud ta darda fotek, Maruška úplně nadšená z trhání třešní, poprvé chtěla na strom, tak jsme ji posadila na větev co byla nízko a začala slízat, když visela ještě kus nad zemí , když sama slízala (chtěla) tak bez problémů slezla, už mám začíná dělat opičku, bude jak já, věčně na stromech :o))) Akorát ty zakrslíky nejsou jako stromy našeho mládí, teď už mále velký jen ořešáky .

.Jindra večer študoval DVD rekordér s 25 HDD, který našel u popelnice, zahlídla tam scart kabel a tak hochtělvzít a u něho bylo celé dvd s pevným diskem. Po dlouhém študování bez návodu, jsme zjistili, že na něm funguje úplně vše. Model starý cca 4 roky, PC cca 12 000kč. :o)))) Dodatek, nejde naladit přes satelit,ale nám pořád jede analog, tak můžem nahrávat.

0 komentářů: