úterý 8. června 2010

8.6.2010 nespavě



Ráno hned k Jindrovi, dal jsme tam chvíli spánku po tom co doprala pračka a já to pověsila. Protože jsou šílený pařáky a já z práce dorazila durch. Dali jsme kafčo, něco jsme podělala a ohřála oběd. Maruška usnula po obědě sama, Zalezla si do peřiny,než jsem odnesla nádobí a já ji nemohla najít a ona spala zavrtaná v peřinách. Doháněla jsmenějaké resty, že bude spát jako vždy hoďku, hoďku a půl a ona dala přes 3 hodiny, byla vylítaná.To jsem mohla jít spát s ní,a le bála jsme se že po hodině spánku se neproberu, neb z kraje spím jak dudek. Tak jsme do Ohavče vyrazili až ve 4. Tam jsme zjistila že mě někde vypadla peněženka s píchačkou a občankou, peněz tam jako tradičně moc nebylo. Tak jsme ji jela hledat, jestli to bylo doma, protože bych si neměla večer čím píchnout. Našla u postele a ke spaní jsme se po domlouvání s babičkou na víkend dostala v půl 6. V půl 8 mi Maruška přišla číst pohádku o kůzlátkách. No vyhánějte ji, ať jde za babičkama, když to se mnou myslí tak dobře :o) takže jsem očekávala pernou noční. Maruška byla prý strašně hodná. Dopoledne než pro mí dojel Jindra prý posbírala latě a těma dlouhýma klackama se vláčela po dvoře, že to má babičce a zátop. Prý se s tím ani nemohla otočit :oD a byla celý den moc hodná. Nechtěla ať jdu do práce , at zůstanu s ní. A šla mě vyprovodit k autu v pižamu a v bačkůrkách. Přihnala se bouřka,, to by se spaloooo.

0 komentářů: