čtvrtek 31. července 2008

26.7.2008 Tornádo


Důkaz toho, jak i když má člověk připravenej foták,může přijít o super záběr díky baterkám. Pálilo se to, co bylo z pole, tentokrát s hlášením hasičům, aby zas nepřijeli jako minulý týden, strejdu to stálo 400,-Kč Vyl by super záběr, strejda zrovna stál s traktorem za ohněm a vypadalo to, jako když i s traktorem hoří, no nechcíply mě jako na potvoru baterky.....


Dáša slavila narozeniny s kytarou u "Dlouhý klobásy" tak nějak mi došlo, že už z takovejhlech akcí nemám radost, věčně hlídat Petra, kolik vypije, jak zas bude hnusnej pod vliven alkoholu. Tím se ztratí veškerá šance si oddychnout, ve chvílích, kdy se oodýchávat má. Mě místo toho honily hlavou dilemata, zda jit s tím, že budu muset spát u našich a on tam spát nepůjde a bude vyvádět doma kdoví co zas za bordel, nebo nejít a on přijde v kdovíjakým stavu domů, a bude zas hnusnej. Výsledek potvrdil pravidlo. Bar vypitý, víno co tam dokázal necha 3 roky v čoudu a celou neděli jsem o něm nevěděla, kde je.....
Fotka focená u kiosku klobásy, takové mrakové tornádo....pocitově to i sedělo...

a jedna hádanka....

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Už jsem to sice psala na FFF,ale pořád mě to svádí k tomu kombajnu....Tedy, já ho tam vlastně vidím. ;o)

P.S. Holka zlatá drž se, protože moc dobře dokážu pochopit, co tu popisuješ.Úplně jako by si tu popisovala můj ještě donedávna "zbabraný" život...Teď už mám naštěstí klid, a to samé přeji Tobě i malé princezně Marušce. ♥♥♥