neděle 20. července 2008


Byla jsem nějak vedle sebe, pořád špatné myšlenky a tušení, ani jsem nešla s Maruškou v poledne spát ač jsem měla hotovo bylo ně divně, neusnula bych, uložila jsem to a přišky ty nejhorší zprávy. KREDIT

Jeden ráček pro Lucku 73 k tomu samému dni, smutnému, takhle dlouho jsem dělala LO naposled, když jsem se to v litopadu začala učit. Jsem do těch fotek čučela a brečela nádherný děti, milující táta a ...... tohle hned tak nepřekousnu KREDIT

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lidu,
jsem u našich a žila jsem v domnění, že tu ždnou Ráďovu fotku nemám. Nenapadlo mi se kouknout do projektovek. Ještě před chvílí jsem si myslela, že si ho ani nedokážu vybavit.
A teď... chtěla bych ho obejmout a tolik, tolik mu toho říct.
Já toho tolik moc nestihla. Díky ti za to, že jsi mi ho dneska ukázaal, i když mi to může srdce utrhnout, haldím ho aspoň po obrazovce. Kéž by to cítil a věděl...

Díky moc

milu řekl(a)...

Lidu, moc hezké .........