neděle 12. prosince 2010

12.12.2010 Oslava Marušek a Pepíka



Pekli jsme hodně do večera ale zfoukli jsme všechna těsta. A tak ráno Maruška vyspávala do 9hodin a pak byla zlatá a nechala mě spát do 10, byly tam Jindrou jak myšky. To byl můj nataženej spánek na večerní odchod do práce. Šli jsme s Maruškou na nákup dárků Maruškám k svátku a strejdovi k narozeninám, tentokrát jsem to nestíhala dřív a tak jsme využili stříbrné neděle. Vybavuju si, že Maruška měla v krámě velikej žvejk, že jsme se tam smáli včichni, ale píšu to měsíc pozadu a teď už nevím co to bylo, třeba si hlava vzpomene.

Dali jsme si oběd a pak šlofíka, Maruška byla zralá jak hruška ani oběd moc nejdla a mě rezerva na noc bodne. Nakonec jsem ji využila

,ale jinak než jsem myslela. Po dáchánku jsme jeli na oslavu svátků Marušek (my je slavíme postaru) a na narozeniny strejdy Pepíka. No dojeli jsme tam dýl než jsme měli, ale Maruška byla evidentně unavená a já se připravovala na noční. Ale stihli jsme všechno,kávičku i mňamky . Maruška však už nejedla a nějak ztrácela na aktivitě. Projevilo se to okolo půl osmé večer . Hodila první šavli. Mamča byla zmožená , ta s něcím podobným bojovala taky. Maruška horečku a zvracela. Jindra prd zkušenosti .Měl sice až odpolední, jenže nechat mu zvracející horečkující dítě hend napoprvé na noc natvrdo , to jsem se bála. Nakonec mě to stálo pár hovorů, včetně doktorky , která mi slíbila vypsat paragraf zpětně. Připadla jsem si jak když lžu a schválně nechci do práce přijít. Posílali měna pohotovost ať mám papír, jenže co vám řeknou na pototovosti, když žeknete, ýe má dítě hodinu horečku a jednou zvracelo, že ráno může být zdravý,přijďte za 3 dny , buď z toho něco bude, nebo bude potom. To samé tvrdí naše mudra a většinou to taky bylo, že za den a půl z toho nebylo nic. No nakonec mě pochopili , že nepřijdu, že to prostě nejde. Že pokud mamča nebude schopná i další den vemu si paragraf , pokud by byla další večer schopnější, stačí mi den dovolené. Nakonec na to přistoupili a tu dovolenou nehlášenou neočekávanou mi dali s tím že pokud to půjde v ponděli večer už přijdu. A tak jsem měla jinou noční. Převlíkala jsem holt postele poblinkaný a srážela teplotu.

1044

0 komentářů: