úterý 21. prosince 2010

21.12.2010 Perníčkování





Za ranního kuropění jsem odnesla Janě k autobusu kalendáře, měla je u mě už měsíc. Zbytek dopoledne jsme s Maruškou strávili zdobením perníků. Vzala jsme si ty upečený k našim , abychom nemuseli letět přes celý město a tak jsme si s Maruškou malovali.A zdobili jsme všechno . Prostě pohodička. O víkendu jsme makali jak šroubci , největší resty jsem dohnala tak na mě začalo padat trochu klidu a těšení na Vánoce o kterých nebude nic chybět. A stavila se Barunka s Terezkou, to bylo radosti. Terezku jsme hlídali , Bára šla k zubaři. Maruška se předvedla , že by byla super velká ségra.

Já se cestou z práce stavila v tescu a doladila Ježíška. A zrovna zabalila. No co myslíte já roztahaný papíry v obýváku a Maruška záchvat že chce jít spát k babičce ..a to jsem jen přes obývák, utíkala mi ke dveřim za nimi měl roztahaný krámy Ježíšek , no nějak jsme ji propašovali a já ji pak přenesla , když jsem šla spát.

1053

0 komentářů: