pátek 17. prosince 2010

17.12.2010 Mudrování po mudrech


Konečně pátek. Maruška v noci hořela , ráno přes 39, valíme k mudře na kontrolu.

Crp má Maruška vysoký, doktorka nás posílá na rentgen plic, protože kašel Maru má občas velkej. Fakt jsem uchyl, já měla chuť tahat foťák na rentgenu, když zaplula setřička do kabiny a já taky. Maruška byla poslušná, už vysmátá a jak stála před deskou jen v bílých punčoškách, hrudník vypnutej, to by byla dokumentačka , když už….no neodvážila jsem se. Rozhodla jsme se když už jsme na poliklinice, že si skočím na tetanovku, měla jsem do konce roku a už to docela hořelo. A teď jsem byla na místě.U mé mudry byly jen 2 lidi tak jsem si počkala a byla jí říct o mé noze, protože tohle už se musí řešit.Když mě sestra píchala tetanovku Maruška měla moře starostí proč se svlíkám :D No posla mě na rentgen , ta jsme šla hned, protože ta bylo zázrakem nula lidí, znám ty nábuchy tam. No a tam se nás ptali, proč jsme jako nepřišli najednou :OD no já chtěla prvotně vyřešit Marušku na jejíž výsledky se čekalo a pak dle času sebe. Pak zpět k dětské, na rentgenu cosi bylo, ale nic zásadního . Doktorka nevěděla co s ním že víc tady nezjistí, že to chce nemocnici.. bože takovej skluz a ještě 2 dny nemocnice. Jenže ji napadlo změřit teplotu, to slečna měla najednou 36.6. Tak jsme dostali povel hlídat teplotu, pokud vystoupá nad 38 tak v sobotu jít do té nemocnice ať zjistí co to zapříčiňuje a pokud se udrží do 38tak už se to zlomilo. Za celé odpoledne jsme neudělala z restů nic, byla jsem bez nálady , večer stoupala teplota k 38 zastavila se na 37,9 o pulnoci najednou 37 HURááááááááá

1049

0 komentářů: