čtvrtek 2. prosince 2010

2.12.2010 sláva už je sníh....


Dnes měly být děti ve školce na pul 8, šly do kina. Vstávali jsme v 6 já byla mrtvá, když jsem usnula někdy ve 3.Maruška nechtěla taky vstávat ,ale jak jsme zmínila kino vystartovala jak čertík z krabičky. úsměv zas na tvářičce a čilouš. Od včerejšího odpoledne padalo tak než vyhrabávat auto tož jsme jeli na sáňkách , je to kus cesty a Maruška by se hrabala v každé závěji. Takhle to odsýpalo ovšem já byla KO. Nějak mi ta holka vyrostla. Já stihla spoustu pc restů a vyhrabošit kostým na víkend, zarovnaný v peřiňáku , ale teda vstáváni v 6 mi nedělá dobře :O) jsem nějak vyždímaná. Zato Maruška je plná energie ,prý celou cestu domů k našim šla závějema a že to pořádnej flák cesty. Tu její nezdolatelnou energii bych chtěla _o)


1034

0 komentářů: