úterý 18. ledna 2011

18.1.2011 Terinka




Do práce pro mě přijela Barunka. Potřebovala k zubaři tak jsme hlídali Terezku. Doška náma do školky. Já Marušce povídala , že ji před školkou někdo čeká, ona hned musela koukat z okýnka, vidět nebyli , tak jí řikám že nejsou vidět, že bude překvapení. Jenže tam byl zaparkovanej kořárek s dvojčatama a Maruška se mě ptá „oni se nám narodily“ :oDD nadšeně pak tlačila Terezku,hlásala jí : My tě vememe domů a tam budeš moct pořád jíst „ Terezka zrovna jedla sušenku“ cesta od školky je pořád do mírného kopečka a Maruška jede jak může ale kočárek si vzít nenechá tak to sem tam trochu hrcne,. Terezka vždycky přišvihla obočí, tím valila svý ob kukadla. V jedné chvíli už Maruška neměla sílu tlačit, tak mě ji dala. Za chvilku povídá. Já ji chci zase tlačit ,aby na mě vykulovala ty oči :ODDDD No byla pohoda,trochu jsme odvykla tyhle velikosti dětí , čím je dobře zabavit ,ale já bych si zas zvykla :o)

Maruška prohlásila , že by vyměnila Terezku za Ťapinu. Ale jen co přijela Bára Maruška, začala Terezku, šoupat ke dveřím se slovy „jdeš domů „ :oDDDD

1081

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

:-))))