neděle 9. ledna 2011

9.1.2011 moje srdíčko




Neděle byla tak nějak nedělní, po tom prvním týdnu rachoty jsme byli nějaký nijaký. Uondaný. Večer mě bylo hodně smutno když šel večer Jindra k tátovi spát , aby to měl do práce blíž a nemusel ráno s ‚Ťapinou přes město. No já bych to snad i ustála,ale volal, že ,mají něco v akci a já rozepsala sms co chtěl a páč jsem byla nedostupná na wecku a pak jsme musela někam letět, když jsem přišla, maruška už měla můj telefon, cvakala do něj písmenka, u toho povídala „já píšu strejdovi, že se mi stýská“ no já prořvala zbytek večera,přiznávám se. Někdy mě naše nestandardní žití ubíjí, že nemůžem kvůli nočním a střídání ráno večer fungovat normálně. No Maruška mě pak utírala slzy a pořád mlela, maminko nebreč, mě už se nestýská, já to vydržíííííím . děla všechno pro to, abych nebrečela a pak jsme zase brečela že mám tak úžasnou , soucítící dcerušku :o)

1072

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Lidu..my se teď taky fakt skoro nevidíme,je o děs:-( Cítím s tebou