čtvrtek 6. ledna 2011

6.1.2011 přišel miláček





Dnes s námi jde do školky konečně Jindra včera mu bylo šoufl, Maruška nadšeně utíkala napřed, protože se ji už stýskalo. V podvečer cestou k našim začala být legrace teda, země byla vymrzlá a do toho začalo pršet , začalo to přimrzat a na všem začala být ledová krusta. Hnala jsme Marušku jen přes přechody, protože autům to moc nebrzdilo. Na konci jednoho přechodu takřka v cíli jsme sebou praštili na jednu hromadu , Maruška z toho měla švandu a já po tom, co jsme zjistila že to rozchodím tak taky.

Doma mě už čekal vysněný miláček. Trošku jsem upgradovala aneb ať žiji zrušené pojistky a bonusy těžce zasloužené. Z dobrých druhých rukou mám Canon 70-200 f4 USM snad mě to u domutí aby se mi jednou koníček stal prací ač vedlejší J

Cestou do práce už to byla švanda ale o čas, ač jsem šla dřív došla jsme dýl, na všem byla ledová krusta. Musela jsem se držet plotů abych nejela do silnice.

1069

0 komentářů: