čtvrtek 20. ledna 2011

20.1.2011 jablečná víla




Dnes po práci do školka aby se Jindra prospala já nemusel zítra už nic řešit , tak jsem si došla S Maruškou na víkendovém nákup. Tak decentně , na oběd jsme vymýšlel něco z toho co je doma, protože mě už druhej den berou brutálně záda :O( pak jsme dali kafčo a šli k našim. Dnes dřiv , Jindra musel dřiv do práce a tak jsme šli k nim. Ať si užijou naši Marušku , vodí ji ráno do školky a pak ji vidí až večer jen co se umejem a jdem spát. A já vím jak mě to trápí při odpolední , že ji nevidím. Horákovi nám přivezli jabka a Maruška se s nima rozhodla pozovat. Co ona ta dělala za kreace, říkala „to by byla krásná fotka“ a válela se po bednách :D

Dnes jsme měli víc času tak na to co se Marušce hodilo říkala, dnes máme víc času a když jsem po ní chtěla něco ať uklidí, tak mi povídala že už je málo času, že musíme jít spát :DDDD

Večer zas čteme . Marušku teď neberou pohádky, momentálně vede encyklopedie lidské tělo. Miluje kapitolu o kostech a nejen tu. Takže si před spaním vždycky pojmenujem a přepočítáme kosti a jdeme spát :DDD

1083

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ježííš,toby bylo někdy dlouhé povídání u mě:-)))