středa 11. ledna 2012

11.1.2012 Pekařka


Už jsme fakt musela něco zařídit , tak jsme nakojila a nechala obě holky unavenému tatínkovi a mastila do práce odvézt konečně rodný list Lucinky. Při jednom jsem stihla podškrábnout daně,pokecat s holkama na minutku, cestou dom pro benzín , jelikož hladový oko už řvalo a už nikam nepojedu a co pak v neděli ráno před plaváním. Mamča ještě volala , potřebovala nějaký nákup z Penny,nebylo ji akorát, tak jsem ještě hodila rychlou kličku , odvezla jí ho a mastila dom, dalo mi to asi na hodinku a chloupek , přišla jsme akorát včas, když Lucinka spustila. Táta to zmáknul. Ohřát oběd . Babička si po obědě vyzvedla Marušku a došli spolu do knihovny. Já jsme po tom ponocování naprosto vytuhla s Lucinkou. Vzbudila jsme jsem se až po hodině a půl, kdy se vrátila Maruška s mamčou. Dali jsme si kafčo, no pohodička. Ale už aby bylo léto a dalo se být odpoledne venku. Ty spací resty jsem pak dohnala. Lucinka po tom pokoukámí s babičkou vytuhla, přece jen je nemocná a spavá a tak jsme s Maruškou udělaly 4 listová těsta, mamče a mě, jedno hned na použití, druhý do mrazáku. Maruška strašně ráda pomáhá, tady míchat nemůže, ale překládala o 106.

0 komentářů: