neděle 1. ledna 2012

1.1.2011 Nový rok

Pokusím ze znovu naskočit......



Ráno bylo pomalé , čas strávený spánkem snad i o chlup delší než normálně. Maruška usnula až po půlnoci, nebýt jí, tak je na silvestra nuda, pěkně jsme si poblbli, já někdy do 2 do rána ještě uklízela, protože , jak do toho vtrhne ta naše banda , už by pak nebylo ani kam šlápnout. Jestli jak na Novej tak po celej tak potěš koště, zase bude největší podíl na věcech potřebných na mě, ale co už, já jsem šťastná že je mám .

Před polednem jsme se dokodrcali k našim na oběd, mamča ač už mnoho dní bojuje s nedostatkem sil a zdraví nás pozvala na oběd, prostě nás chce mít hezky pohromadě. Maruška byla před obědem řádně protivná, čuchala jsem únavu ale bylo to dítko na přeražení tak i víc…čuchala jsme správně. V poledne neusnula , ale už to s ní bylo dobrý, jen to nebyla ona. Jindra šel do práce na noční. A tak jsme ho tak nějak strávili u našich nad sváteční kávou. A domů šli až v podvečer aby je Jindra prospal. Marušku jsem projela sprchou, páč byla zralá a měla povoleno, podívat se na pohádky z gauče,usnula po 18h . Během chvíle se stihla počurat a pak za noc ještě 2krát, jedno z jasných znamení, že se něco děje. Po půlnoci bolest bříška a 37,4.

0 komentářů: