pondělí 2. ledna 2012

2.1.2012 pitomý teploty



Ráno už jsem ji odhlásila ze školky , a okolo půl 10 obr šavle, převlíkat všechno, vydrbat koberec. Lucinka vydžela jen chvíli v klidu , ale.. poprvé chytila hračku zlehka a strčila si ji do pusinky. Pořád jsme ji musela nosit aby nebrečela a Jindra se vyspal. Plotna zůstala studená, zásoby navařené došly. Holt byla varianta se vyspat a mít studený oběd a nebo se nevyspat a mít oběd. Na 13h jsme měli poradnu na 3 měsících. Lucinka má 6 250g a 59cm. Dostala 2 včeličky očkování a páč je číťa po tátovi, byla ukňouraná a ubrečená do noci. Zvýšená 37,4 tomu nepřidala. Jindra si dojel k tátovi na oběd, já aspoň poobědvala kakao a rohlík. Když šel zas spát vzala jsem si Lucíka na hruď a zalezli jsme s Maruškou na gauč na pohádky. Lucinka se zklidnila a prospala hodinu a půl, moje zádáááá auu. Ale Lucinka byla chvíli šťastnější, pak jsem ji nechala na chvíli tátovi a odvezla k našim 3 automatky prádla, včetně vyprané peřiny a pověsila je tam. Tady by to nemělo kde schnout. Přivezla jsem na kafčo mamču. Maruška mezi tím usnula, ale když jsem ji znovu přikrývala tak se vzbudila, tak kouzelnej úsměv na znavené tvářičce, ten stál za to. Potěšila se nemocná Maruška i mamča jen z holek čerpá energii. Jindra se dospal, dopiloval pár kusů a šel do práce. Snad zítra bude líp oboum holkám.

2 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Kéž je všem brzy líp. Hodně zdraví a lásky v novém roce.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

díky