čtvrtek 12. ledna 2012

12.1.2012 malá drbna




Jindra strávil dopoledne u taťky a zubařky, já dopoledne vařila kotlety i s polívkou. J, hlásil, že nebude moct jíst, tak jsem udělala aj tu polívku aby teda neumřel hlady, a on si ten zub nechal jen obrousit,aby mohl obědvat, tak tu plombu na ulomeném zubu nechal na příště :DDD holt apetit se projevil i u zubaře :D po obědě nahnat děti na dáchanec,no Maruška usnula až poměrně dýl, jenže jak je v rekonvalescenci tak to potřebuje jak sůl, Lucinka taky potřebovala pořádně zabrat a na to funguje u ní živočišné teplo. Pod peřinu, podumlat prsíčko a hřát se o maminku. Tak jsme nakonec vytuhly všechny,ale obě se probudily jako sluníčka. Vyrazili jsme k našim, Maruška měla slíbeno, že tam bude spát, tak si vzala batoh, nabalila Terezku stejně jako Lucinku a vyrazili jsme . Tentokrát už bylo znát že nemoc pořádně ustupuje, byla jako sluníčko. PO cestě mi vykládala jak mi bude pomáhat až bude velká jako já, že bude jako teta jezdit z dětma na plavání , že mi přiveze nákup až nebudu moci, jako já babičce..no doufám žena to nezapomene :o)))) Ona moc ráda pomáhá a je moc vstřícná, snad ji to zůstane :o) tohle jsem musela blejsknout.. typická ženská, kočárek a krandá se sousedkou….
Nakrmila jsme u našich Lucinku a došli jsme s Maruškou k paní Horákové poštelovat počítač. Pak už byla akorát čas vyrazit domů.

0 komentářů: