neděle 15. ledna 2012

15.1.2012 Výhra



Dnes byla zase budící noc, když už konečně pořádně zabrala tak mě v 6 vzbudil Jindra který přijel z hraní. Vyhrál hlavní cenu 11kg uzenou vepřovou kýtu. Byla to velká náhoda. Oni totiž losovali hlavní cenu protože viděli že je poslední a oni přehlídli ještě větrák, takže místo druhé ceny vyhrál první, a tu samozřejmě se svým apetitem nedal… No řeknu vám že šťastnějšího jsme ho nikdy neviděla. Ani v porodnici ne…jednu chvíli mi to přišlo malinko líto, ne že bych mu to nepřála, to nééé ať je štastnej, jen mě přišlo malinko líto to porovnání emocí.
Za hodinku už jsem měla budíka na výpravu s Maruškou na plavání. Jela s náma moje mamča, zlatááá, Jindra spal po plese a já byla šťastná za doprovod pečovatele Lucinky, už je větší tak to neprospí jako dřív, to jsme to zmákly ve 3řech.. no šikovný ženský. Tentokrát jsem dala Lucince těsně před vlezením do vody a pak se hlásila po hodině a půl po opuštění bazénu.
Vzala jsme si u mamči jiný deky abych měla holky na čem vyfotit.Já vím že leckomu to přijde morbidní, ale pro tu dokumentačku jsem musela…
Tak jsme si k uvařenému obědu co jsem ohřívala přikrojili rádný plát uzeného. Byla bramborový knedlíky plněný salámem. Jedno z mála levnějších co mi projde.
Všichni šli v poledne spát a já se dala do pečení pro ty , co si přijdou pro kus uzenýho, měla jsme tam 2 listová těsta co jsme dělala tuhle tak jsme je vypekla obě, protože jsme místo v mrazáku potřebovala na to uzený. Tak jsme zkusila listový hřebeny plněný javorovým sirupem, zda jdou po domácku (jsme se do nich zamilovala v Tchibu) a druhá várka byly tvarohový šátečky s tvarohem. Stavil se strejda Pepík, jel zrovna za Maruškou do nemocnice tak ji vzal a domů taky.
Jindra pak chvíli po obědě odjel na hokej a vrátil se až v podvečer tak jsme si z holkama nedělně ventily. Mě se skřípnul zepředu mezižeberní nerv tak mě šlo špatně dýchat, natož žehlit tak jsme si udělali neděli…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

výhra je pěkná..Lucinka aleo hodně peknější:-(