středa 18. ledna 2012

18.1.2011 Sušenky mlékem milované






Školka, Lucinka chvíli po příchodu ještě spala a já stihla připravit základ na lazaně, nakrmená pak byla neskutečně hodná, vydržela na dece co se jen tak nestává. A já nacpala oběd do trouby. V poledne přijela Barunka a nechala mi tam Terezku na hlídání, musela k mudrovi. Terinka byla zlatá, šikovná no báječná akorát před týdnem ji byly 2 roky…. Když jsem na chvíli uspala Lucinku , myslela jsem že Terezku zlákám a udělám Báře pár fotek bez členitého pozadí ..no neukecala jsem ji …. Pak jsem rovnou jela pro Marušku do školky , Jindra akorát přijel z práce a hlásil že zas potřebuje spát. Tak jsme šli po školce do města pro Lžičky co nemůžu sehnat a oni je měli v akci, sice neměli ale objednali. Maruška si na poště koupila svýho oblíbenýho „lososa“ (los) ukecávala mě, že byla hoodná a libil se ji jeden za 30kč, normálně kupujeme za 10kč, no měla štěstí, byla na svejch a vyinkasovala 30kč za která si mohla koupit co chtěla. Vybrala si za ně Bille sušenky Oreo a táák se na ně těšila. Přeříkávala celou reklamu.. „nejdřív rozdělíš, pak olízneš, potom omlékuješ a pak sníš“ Tak holt mlékovala :DDDD Strašně mám to uteklo, mamče to taky bodlo, byl takovej blbej den… babičku odvezli do nemocnice. Mamča s ní byla dokud neusnula , doktora ani sestry se nemohla dočkat….tentokrát z toho měla špatnej pocit v jakým stavu ji tam vezli , achjo….. No po tom co všechno babička přežila za smrtelný věci a bylo jich 6 ta mám pocit že má 9zivotů jako kočka, ale stejně mám teď blbej pocit… I babička mluvila černě, což se svým optimismem a vírou v boha nedělá….

1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Babičce přeji mnoho síly, optimismu, energie a vám taky. Fotky jsou hezké.