úterý 13. ledna 2009

13.1.2009 Družba


Tahle fotka, né ostrá, ale pro mě dnes vystižná, taková dušička ten kosák, dnes je to 20 let, co měl pohřeb děda, ten sen si pamatuju do detajlu....byla taky tak přišerná zima...


Dopoledne jsme vyběhli vyvětrat do města na procházku pro rohlíky a za jak se tomu říká, prostě komunikace s lidmi . Měli jsme v 10h na kruháku sraz s holkama , tohle je jediná fotka co se povedla , kde jsou holky na jedné fotce, neb Týnka stále Marušku objímala a pak se holky honily , před parkem u brány, takže co chvíli některá ležela, protože tak je hladká mozaiková dlažba. Ale řechtaly se tomu obě nahlas :o))))

Po obědě jsme vyrazila do kutlochu, po cestě jsem se stavila v kovomatu, neb jsem potřebovala ještě nějaké hmoždinky a šroubky na další fázi přivrtávání. Vče jsmenašla snadno a nechala si to navážit a napočítat. Pak jsem však pořebovala jednu hmoždinku a jeden háček nebo šroub delší aby koukal ze zdi v průměru 10, protože maximální kapacita tatovy vrtačky, teda spíš největši vrták co má, kvůli jedné díře nebudu kupovat vrták. Potřebuju naň pověsit do komory žehlící prkno. Paní mě tvrdila, že tak velký hmoždinky nevedou, že mají jen do 8miček, přitom tam mají regál, kde mají hmoždinky o průměru, že by udržely poraženého býka. Jen jich mají prostě strašně druhů, od různě tvarovaných plastových až po ocelové, potřebovala jsme prostě jen poradit, kterou… ale co by se paní namáhala , když je jedna hmoždinka a jeden šroub halířová položka….O jejím nadšení z toho, že něco chci, mluvit nebudu.. nechám to na jindy, až bude jiný personál, je jich tam víc a nebo dolezu do druhé prodejny, na to fakt nervy nemám. V kutlochu jsme s tím dost hnula huráááá. Cestou domů jsme málem umrzla, před odjezdem jsem stírala chodbu a byla taková zima, že jsem si nechala svetr, ač vykasaný jsem ho lehce namočila a cestou venku k autu a od něj mi málem upadly ruce mrazem,zas bylo mínus 12. Před spaním mě Maruška svlíkla podprsenku, protože chtěla prso a pak mě povídal „hamba seš“ :o)))))


0 komentářů: