sobota 31. ledna 2009

31.1.2009 Čerpání sil

Dneska na mě přišla krize fyzická po té psychické, bez mušení se přiznávám, že jsem s Maruškou dopoledne vytuhla u pohádky pak jsme si chvíli pohrály a byl oběd. O obědě jsem Marušku uspala a šla k ní, neb jí znám jak si mě kontroluje, jak tam jsem a když tam nejsem , tak je hned vzhůru. Po obědě jsme ještě na chvíli zapnuli pohádku a koukali se na ní s Maruškou, neb byla hodná moc moc, tak jsem ještě na chvíli podlehla krizi . Pak jsme šli k Lence postahovat kity jež na mě čekají,a ž bude spravený počítač a nainstalovat jí potřebné programy, neb má počítač po přeistalaci. Večer Marušku uspávala babička a já jela k nejlepším přátelům na pokec. Byla naprostá pohodička, tu jsem moc a moc potřebovala. Lahvinka mýho milovanýho Modrýho Portugala a ještě Templářský a něco na zobání a hlavně ta pohoda.



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Fotka s Maruškou - paráda.... je potřeba jednou za čas vypadnout a odreagovat se ;o)