středa 7. ledna 2009

7.1.2009 Prašan


Fotky mám teda za dnešek hezčí, ale tuhle dát musím Ferda je zase doma. Na mě veliký peníze, stálo to 1800 což je takřka můj měsíční rozpočet, jenže na nový auto není a prostě hlavně že jezdí, zrcátko má chudák připlechovaný, jak mi to urazili, než jsme ho přemístili k opravě, nemá díru ve dveřích, co se jim nelíbíla na technický a jede vpřed s novým kulovým čepem. Před obědem mě hodil pan Horák pro něj do vesnice, kde byl spravován, je 2km od Jičína a já mám zase okno jak se jmenuje. Po obědě se stavila Alenka rozloučit před odletem domu do USA, přinesla mi krystal, nevím jak se mu říká, ale má to co do činění s měřením energie a ten ukázal, že jsem s ní jaksi na nule…. no uvidíme co přinese čas. Zírala jsem co dokáže kyvadlo, musím jeho možnosti ještě prozkoumat. Pak se měla stavit Bára, ale byla změna plánu. Potom přišel Martínek, a po odchodu Martínka, jsme šli k tetě Marii.



Maruška se chtěla po cestě k tetě mermomocí brouzdat ve sněhu, byla z toho úplně nadšená.:o)))) no prašan je prašan…..





u tety byla nadšená postupným zhášením světla. Teda byt buduje a tak se k vypínači Maruška nachomejtla poprvé, teda jen to zahlídla, co to dělá a už jsme ji otamtud nemohli dostat :o))) Nejdřív to vypínače bušila, to jsme jí zatrhli , a řekli, jí, že se to musí hladit. Maruška okamžitě věděla jak na to a stále jsme slyšeli „ hladim, jéééé sítí, jééé tma“ no nadšenější dítě v okruhu několika kilometrů snad nemohlo zrovna být :o))))




Tady študovala lampu


Na zpáteční cestě jsme užívali sněhu, když jsme to měli domů kousek . Tak jsme se v něm váleli , házeli ho. Maruška ho nadšeně ometala z laviček. No paráda. A zítra odpoledne se vrhnu na budování, maje už prostředek k přesunu předmětů.


1 komentářů:

dib řekl(a)...

veselá maruška ve sněhu je skvělá :-D