čtvrtek 8. ledna 2009

8.1.2009 Omrzliny

Ráno jsem byla u doktorů, ble ble ble…Doufám že se doberem cíle. Před polednem jsem ještě byla u Horákových , louskat oříšek a při něm jsem nahrála fotky na blog, doma mi zas blbne zatracenej Ufon, textiky jsem sebou neměla , proto mám síru na blogu , nemůžu to tam nacpat, ač to mám připravené. Měli jsme oběd králů, babička trochu protestovala, když se mnou vařila, ale vyhrála jsem :o))) já teda vařila, co jsme měla nakázáno. Babičce se nezdálo, že v nádivce je moc vajec, my dáváme 5 a babička prý 2 , a že by nádivka mohla být samotná, bez masa (měli jsme pečené kuře, v Ohavči odešel mrazák, tak se likviduje, ještě že venku tak mrzne) Tak jsme si řekli, že tak mňamózní oběd máme jako náhražku za obědy o svátcích, kdy jsme měli jen suché brambory. :o)))))

Odpoledne jsme po kafíčku vyrazili konečně do bytu na boj s krabicemi, dnes jsme s tím teda hnuli pořádně. Mamča jela se mnou a dvoje ruce s drakem Maruškou udělali víc práce. A Maruška perlila…. po vzoru nás rovnala hračky do skříně a hlásila „nemám místo“ „nevejde“ pak slyšíme z chodby, dáme do Méďi, koukáme co dělá, a ona si vyndala babiččinu peněženku , otevřela drobné , měla je už v ručičce a hlásila, že je doma dá do méďi (kasička) opička jedna. Odpolední svačinku jsme si dávali u mého pipi pidi stolečku (taková kostka jen) a ťukali jsme si hrníčkama s čajem, jak nám to dobře jde. No Maruška byla z ťukání urvaná a hned hlásila „na zdaví“. Před spaním hodinu kecala , co zažila za 2 dny, ptala se „kde je sáňka“ že sáňkovala , a že sněžilo, a že auto a vememe babiku a pojedeme do Holína, a že tam je Pikot, a že se zeptáme Pepíka (řikala,jsem jí, že se musíme zeptat Pepíka, jestli můžeme přijet) a ona že tam bude Ben a Maruka…no než usnula mluvila hodinu :o))))




3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Nádherný omrzlinky!! Kráse se koukat!!

Jeje řekl(a)...

Uzasny sipek.. jak kdyby tam byli udelane ctverecky!

dib řekl(a)...

krásné fotky!!!!! moc povedené.