středa 4. února 2009

4.2.2009 cvičení

Je středa a Maruška se konečně dočkala, stále mluvila o tom, kdy půjde cvičit. Když jsme se vypravili a jeli směr Areál. Maruška celou cestu vykládala , že bude cvičit, a že tam budou děti , ty ona miluje. To bylo nadšení, běhání za balony chudinka moje neprůbojná stála u koše a necpala se mezi děti , až jsem si musela pobídnout, aby neskončila jako já . Bylo jí smutno, když jí kluk vzal vybraný míč s beruškami, vím že si s nimi hráli všichni, ale Maruška, je naučená, že když po ní někdo něco chce, nebo ona po někom, že se má poprosit a zeptat se, zda si můžu půjčit. V takovém velkém kolektivu je to občas v zápalu hry trochu jinak a to se musí beruška ještě naučit.
Došlo mi, jací musíme být v očích veřejnosti maniaci,když sedíc na podlaze tělocvičny jsem vytáhla foťák a začala fotit zvířátko zapomenuté na podlaze po hře „chodí pešek okolo“ jak podivné pro nezasvěcené …. :o))))))

Jelikož potřebuju poplatit nějaké složenky v bance a od včerejšího pokusu o tento čin se mi nedařilo najet na přihlášení ani ze záložek, ani ze stránek. Tak jsme odpoledne šli s Maruškou do banky, vyzjistit co a jak. Vzala jsem ji bez kočárku, neb po pár dnech doma, neb měla obr rýmu a kašel byla jak drak, nashromážděná energie se začínala projevovat ve zlobení. Tak už jí bylo lépe, tak jsme vyběhli hezky pěšky na vzduch . Tam chtěla stále nést, ale je těžká a doma má energie, až až :o)))) tak musela po svých. Nazpátek se chtěla honit okolo stromů na Husovce a hlásila, že tam jsme čůrali (už nejednou) a chtěla zas, pak jsme běhali okolo stromů a Maruška z toho měla bžundu. Takovýhle šaškárny dělala. Mám i ostřejší fotky,ale tahle má zas jedinečný šibalský výraz. Když jsme šli okolo sochy Mistra Jana Husa, tak Maruška povídala, že je to pán. Tak jsem jí řekla kdo, ona má pamatováka, tak proč věci nepojmenovávat. Na to mi řekla, že „mává, dělá ahoj“ Pak jsem nechala Marušku u babiček a šla lepit kutloch . Když jsem pak večer Marušku uspávala, tak nejdřív mi povídala: „ mám ráda maminku“ pak se zachumlala a povídá „mám ráda pežinu“ a pak povídala „dápky (drápky) chci ostčíhat“ tak já říkám nehtům .


0 komentářů: