pátek 17. září 2010

17.9.2010 co tě nezabije to tě posílí :ODDDD














Uáááááá… On když jsem chtěla po práci na krátkou procházku , tak že je z práce ulítanéj dost, že se těší až si sedne. Já od rána hlásila jak mě bere kyčel, pak kříž a pak už jsme ani nevěděla, co víc, bolela mě už celá levá půlka zadku a já nevěděla od čeho víc. A Jindra pro mě přijel do práce a jelo se na houby. Do takovejch krpálůůůů. Mě fakt bolel každej krok.. i když vášeň se projevila, když jsme viděla v mechu hezky posazenou houbu , tak jsme to bolavý tělo s fotákem k zemi složila a pracně zas vysoukala na bolavé nohy. No Maruška byla nadšená. A já úplně hotová. Koš hub zpracoval zlatej táta. Neděli už jsem je měla v mrazáku podušený a popsaný že jsou naše. A večer jsme neudělala nic. Šla jsme si na půl hoďky lehnout, že se vzpamatuju a už jsem nevstala. KO jak boxer po 10sátým kole.

Byl to báječnej den

0 komentářů: