sobota 25. září 2010

25.9.2010 Malujem



Maruška nadšeně chodila a hlásila "taky sádruju"

Sobota a plavčo jak jinak. Po plavču jsme se stavili pro taťku, měl mě zasádrovat díry po poličkách , protože jich bylo hodně. Hezky jsem ho o to poprosila , první krok byl, že jim šel vynadat na byťák. Že tam musel malovat dvakrát, jak to bylo špinavý, že díry taky zadělával. Nakonec volal, že ty díry zadělá, Šak nemá co dělat a mě to bodně a léta s tím chodil na melouchy. Nakonec tam stál se štaflema , já je potřebovala, protože na pár věcí jsem bez nic nedosáhla ale teďs emi to moc nehodilo. A já duma,a,jak to tam složit s Maruškou. Nakonec se vešly i když Maruška tam byla chvíli jak sardinka. Vymaloval my ty nejhorší místa jako zeď pobryndanou kakakem od Marušky, vedle postýlky. Fakt toho bylo malounko, to zvládnut i se zádama bolavýma svýma. Stejnak si to každej vymaluje po svým , tak jen aby to bylo přijatelnější. Byla to taková fofr akce. Tak jsem ještě stočila koberec, odmontovala vše na co jsme nedosáhla bez štaflí a tak, Než bych zavolala Jindru bylo hotovo…

Nejvíc mě štval můj objev, Konečně jsem měla štafle, tak jsem mohla kouknout,co se rozbilo v záchodu, že protýkal proudem,. Tenkrát jak naschvál jsem tam byla v sobotu a pak až ve čtvrtek. Náddž je tam vysoko. V tý nádržce byly 3 půlitové lahve napuštěné vodou kvůli šetření, já o nic ani nevěděla. A ty lahve se skácely…lehly na plovák, ten se nedovřel a mě to stálo 2 500kč na doplatcích na vodu :O((((((( tak tohle mě fakt nenaštvalo , ale přímo s……pitomý flašky. Já o nich ani nevěděla.

Pak jsme udělali rychloběd, dali dáchánek aby Maruška vydržela nekručela a odvezli káru posledních věcí do Ohavče. Koberec a tak. Stihli jsme tam odpočinkový kafčo a pomoct sebrat ořechy, podzim je na férovku tu.

0 komentářů: