sobota 16. října 2010

16.10.2010 samostatná žabža







Sobota, takže plavčo. Maruška perlila. Za chvíli jí tam fakt budu moct jen odvézt a pak pro ni dojet :o) nadšeně skákala s metrového můstku. Když myjeme hlavu je to teď s řevem, dokud zase nezjistí, že to dělám tak, že ji oči neštípou.Včera jsem, byla zmáchaná celá jak skákama z toho metrového prkna do hlubokýho bazénu, byla jsem blízko, kdyby ji povolila přezka od pásu, jsou občas vyčvachtaný . měla jsme s sebou pořádnej fén, tak jsem si zrovna myla hlavu , mám takovej ten sprcháč co je zároveň i šampon, zrovna se mi dostal do oka s štípal děsně. Maruška jak viděla, že si meju hlavu na stojáka pod sprchou tak musela taky. Osprchuju si hlavu a otevřu oči a Maruška stojí pode mnou , hlavu plnou mydlin z toho sprcháče a ani slza a mydlila si to hlava nehlava. Pak se opláchla. V šatně (dáma si chodí do kabinky ač nemusí) než jsme se dostrojila tak byla fuč. Byla už pod fénem, a fénovala se. Se tam nechala vysadit, protože jsou vysoko :ODDDDD

a rychle domů vařit. Kotlety holt nejsou měkké hned tak šel Jindra před obědem spát, šel večer hrát a spali jsme málo. Maruška byla jak myšky, Tiše balila papouška do tašky na Hvězdičku z nebe :oD Dopekly se kotlety,Jindra vstal,najedli jsme se. On jen na akci a my šli ve 2 hodiny spát, protože jsme to potřebovaly obě.

Celé odpoledne jsme likvidovali zbytek krabic ze stěhování. Maruška mi nadávala , že dělám bordel. Ale po vytvoření ještě většího bordelu konečně zavládl pořádek, když jsme to v půl 11 dofackovali. Sice dlouho, šak jsme taky vstávali odpoledne ve 4, ale máme hotovo . Jupííí.

Když přijel Jindra ve 3 ráno Maruška se vzbudila , dala si přiveženej chlebíček a zase spala dál :OD

2 komentářů:

Absa řekl(a)...

AHOJKY, U MNĚ NA BLOGU NĚCO MÁŠ... HLEDEJ :)
http://absa-arcalic.blogspot.com/

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Díky, porád poletuju ale jen co zasednu dám se do pátrání :)