středa 27. října 2010

27.10.2010 Zabereme hej hou





Jindra už skončil s prací ráno, na pátek má nucenou dovolenou . V práci jsem byla docela naštvaná, mohla jsem být zítra doma a kvůli nerozhodnosti ne mojí, holt nemůžu byt s miláčky a musím makat. Maruška nebyla ve školce, protože jsou prázdniny podzimní tak makám jen já. Vyzvedla jsme Marušku u našich, protože Jindra musel běhat po lese a shánět jinej mech. Tak jsem se najedla a přejela domů. Dnes jsem byla ko, tak jsme si musela na chvíli sednout a dát kafe. Nohy nesloužily a tělo taky ne. Pak jsme se zbalili a jeli na hřbitov, ne že budou dušičky ,ale že je prostě krásně. No s tím mým nutným kafem a tím že Maruška zas měla jinou utnou práci a Jindra si splet vesnici ve který máme předky pochované tak jsme dojeli a sluníčko v čoudu :D Tak jsme zapálili svíčky, já nemohla najít hrob , zjišťuji jak moc jsme chodila po paměti a oni tam ořezaly tůje co lemovaly cestu a měli už víc jak metr v průměru a najednou tam je o hodně víc světla, místa ,ale ty tůje jimž proschnul vršek jsou hnusný no :o( Ale Maruška objevila pumpu a její funkci tak byla legrace. Sice už bylo šero tak většina fotek je k nepoužití ,ale pár nadšených momentek do alba máme :o) Večer jsme díky zítřejšímu volnu ,ohli fungovat jako normální rodinka, koupat dítko a usínat doma. Byla tak unavená že usnula bez pohádky, než jsme přišla z koupelny já.

0 komentářů: