sobota 2. října 2010

2.10.2010 Oslavička práce a relax...




Noc byla krátká, po odpolední mi nejde dlouho spát a ráno vstávat hned na ranní. Ale překvapivě jsem po 3 hodinách spánku fungovala bez krize :o) Po ranní pro mě do práce přijel Jindra s Maruškou. Jindra mě vzal hned na své oblíbené slevy. U mě jsou slevy věci za pár šupů, u něho holt 50%ceny znanemá tričko je za 350 :oDDD ale co už. Holt jednou budu valit vodu no. Pak jsme zdlábla oběd a Jindra šek koukat na sport, byla toho plná televize . Já vzala Marušku a šli jsme se proběhnout. Píchli jsme auto na náměsti a došly do mlíkomatu pro Mlíko a v novém krámku se stavili pro super pizzu za pár šupů. Za stovku průměr 40cm ale ta byla…. No je přece oslava, Jindra už nás má navěky na krku. Už máme společný „doma“ On nevěděl že bude taková véča, Maruška měla vtrhnout domů, když už chtěla pizzu nést a volat. „večeřééé“ Před vchodem se se mnou hádala, že tam není napsáno večeře, že je tam napsáno PiZZa. Já znova: „zavoláš večeře“ a ona „ale tam je napsáno pica“ chvíli jsem pojala podezření že fakt umí číst, protože tam pizza bylo doopravdy napsáno :ODDDD.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Já když někdy máme ve škoce pizzu adětem to čtu, co bude , musím se smát..oni nevolají pica..ale mají tam většinou háček nad c:-))))