úterý 19. října 2010

19.10.2010 Hrdá umělkyně ....


Ráno mě tak šíleně bolela hlava , že jsem se chtěla ustrojit a jít do práce, myslela jsem, že je ranní a bylo mě divný , že mamča taky vstává v půl 5 . Pak mě došlo, že je 7 a že se jde jen do školky. Jeli jsme autem protože jsme vezli velký koš prádla a museli jsme si doma balkoně vzít toho našeho dýňáčka, od dnes už mohli nosit. Varovala jsme Marušku že je studenej, protože byl celou noc na balkoně. Přesto ho nechtěla dát, ručičky jako led ,ale statečně ho donesla až do školky . Jen chtěla, ať jí pomůžu s čepicí :o) Hlava mě tlumila v tempu a plnění úkolů, ale velkej nákup k našim mě stejně zabral většinu volného dopoledne.

Noc byla šílená, chtěla pořád mlíko, a tohlecto a támhleto a krteček byl obráceně, tak další řev, že přišla i mamča, že vzbudí souseda. Hlásila že se mnou nechce spát.. a všechno zaspala , vzbudila se o chvilku dřív než já, oblezla mě a prý babičce nadšeně hlásila „maminka se mi vrátila“

0 komentářů: